Unele texte sunt pamflete şi trebuiesc tratate ca atare. Orice asemănare cu oameni sau animale reale se pedepseşte conform legii...

marți, 7 decembrie 2010

Margineanu nu se promovează pe Facebook! Doamne Ferește!!!

Poate eu sunt mai greu de cap așa, dar să mor dacă înteleg muzica lui Margineanu... cică e ironică sau amuzantă... Totuși, mă duce mereu cu gândul la ceva josnic, pentru vulg, ceva de genul manelelor... La fel cum este muzica este și autorul, Margineanu mi se pare un om din popor cu un look de vânzător de acțiuni (cei care cunosc istoria zonei Big Berceni știu despre ce zic). Lumea showbiz-ului în Romania este cam de rahat, plină de vedete de carton care în mod normal nu fac mare căcat, dar ies la tabloide și își dau cu părerea. Margineanu susține că el nu este așa... el aste altfel. Sună bine nu? Fiecare se visează cum vrea dar în realitate, omu' critică în ziare quality (adică în cancan), și cerșește prin declarații scandaloase, un spațiu cât o știre de coloană mult mai mică decât țâțele vedetei goale pe ziua respectivă.
De ce l-am luat pe om în vizor?
A comis-o recent...
Ce rahat mănânca el?
CanCan dixit: "Mihai Mărgineanu este împotriva autopromovării artiştilor pe site-urile de socializare, spre deosebire de majoritatea cântăreţilor care folosesc paginile de Facebook pentru aş-i încărca videoclipurile ca să fie vizionate de fanii lor de pe internet."
Cantaciosul zice: "Pe mine mă enervează cântăcioşii care îşi pun pe pagina lor de Facebook clipurile lor şi, evetual, îşi dau şi un "like" Deci pentru Margineanu promovarea pe Facebook e cah, ia sa vedem pe pagina lui...

Ce p**a mea e asta daca nu e promovare pe Facebook? e sugrumarea coziașului dinadins? Pai suntem cantaciosi sau nu mai suntem Marginene?

PS: E tare glumița jmecherească de la sfârșit despre TV, adică pute ca namolul de Techirghiol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bobbi - Shoarecele de blog