Unele texte sunt pamflete şi trebuiesc tratate ca atare. Orice asemănare cu oameni sau animale reale se pedepseşte conform legii...

joi, 27 mai 2010

Plastic Fan Club

Este 2010, este nașpa, criză șadm... dar mă bucur când aud vești bune. Și mă bucur mai ales când aflu că voi, români retarzi sunteți bine. Mai ales, mă bucur când citesc în ziare știri despre voi. Spre exemplu azi dimineață m-am bucurat să aflu că pițipoancele de bine de prin Moldova au înființat un fan club Bianca Dragușanu.
Șefa fan clubului este de pi la poalili Chietrișicăi (adică de prin Piatra Neamț) are o față de Ana Pauker, dar probabil niște ambiții mari.
Mă bucur pentru ea, dar și pentru ceilalți românași posesori de net și de creier odihnit care s-au înscris deja în fan club...
Bravo baieți, mă bucur să aud de bine de la voi și mă bucur că sunteți din ce în ce mai mulți!
Și ca o tiflă dată psihologilor care încercă să îngrădească prostia în câteva limite de vârstă, cel mai mic fan B.D. are 9 ani și cel mai mic în vârstă 72 de ani.

PS Citește articol elogios aici

Un comentariu:

Bobbi - Shoarecele de blog