Unele texte sunt pamflete şi trebuiesc tratate ca atare. Orice asemănare cu oameni sau animale reale se pedepseşte conform legii...

joi, 18 martie 2010

Farmville, acum şi cu castraveţi bulgăreşti

Consilierii locali din Plovdiv, Bulgaria, şi-au sancţionat un coleg pentru că acesta ar fi avut o fermă virtuală pe reţeaua de socializare Facebook. Cu 20 voturi pentru şi 19 împotrivă, consilierul Dimităr Kerin a fost exclus din comisia de specialitate din care făcea parte.
Deci la vecinii noştri de care nu m-am îndoit niciodată că ar fi mai cretini decât noi funcţionează de minune Farmville... La fel ca şi la mine pe facebook, unde sunt inundat de zeci de mesaje cu fertilizări, grajduri şi animale pierdute.
Rog pe aceasta cale pe amicii mei care sunt în lista mea să nu mai îmi posteze pe wall anunţurile cretine de pe FV deoarece a cam început sa pută a grajd când desfac lid-ul de la laptop.
Fără legătură cu beef-ul meu propriu şi personal, în Bulgaria se pare că treaba cu FB funcţionează altfel, consilierul local susţine că a fost dat afară pe nedrept, deoarece subalterna lui era la nivelul 46 şi el la nivelul 40 la Farmville, deci în materie de frecat pula la servici îl facea net.
Spre nemulţumirea celorlalţi consilieri fermieri, mai marii consiliului local din Plovdiv au decis ca de acum încolo toate şedinţele să se desfăşoare fără acces la internet şi fără fruntaşul la frecangeală online.
Totuşi deplâng faptul că într-o ţară preponderent zarzavagistă cum e Bulgaria, posesorii de cefe groase de acolo practică agricultura online de o să mă trezesc în curând că o sa primesc faimoşii castraveciori muraţi ca attachment, sau mai rău sa mi-i arunce vreun bulgar pe Wall la Facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bobbi - Shoarecele de blog