Unele texte sunt pamflete şi trebuiesc tratate ca atare. Orice asemănare cu oameni sau animale reale se pedepseşte conform legii...

duminică, 14 martie 2010

Exista tendinta ca angajatul sa fie folosit de angajator ca marfa

Ramona Cîciu, femeia căreia i s-a făcut rău la serviciu şi care a stat în comă profundă câteva zile a murit, sâmbătă seară, la ora 19.45, la Spitalul Universitar de Urgenţă Bucureşti, a declarat pentru MEDIAFAX Bogdan Popescu, purtătorul de cuvânt al instituţiei.
de aici


Apropo de titlu, intr-un comment de pe Zoso.ro se arata situatia de la Ipsos Interactive:


"Vad acolo ca muierea in coma lucra la Ipsos. Bun, vreau sa mentionez o chestie mare si lata: am lucrat in NOC-ul GTS, pe post de mini team-leader. Toata lumea care stie ce-i aia ISP isi da seama ca acolo nu numai ca era de munca LA GREU, dar trebuia sa fie si la o anumita calitate. Ma doare-n bascheti de cine crede sau nu treaba asta. Salariul acolo era 500 + 100 la negru, c-asa platea superangajatorul. Am plecat de la ei, mi-am dat demisia cu puli in gura si alte alea, ca-n Romania.
Bun, m-am dus la un interviu la Ipsos, trimis acolo de-un amic (”du-te ba, ca mai naspa ca-n ISP nu poate fi”).De notat, aia trimisesera mail la gts cu cat de incantati fusesera de munca mea acolo, la ei, da? Am zis, hm, okay. M-am dus in supersediul lor lesinat de pe bd unirii sau cum se numeste, arata misto la vremea aia, locatia era si aia misto. Interviu cu aia, trebuia sa stii windows (servere, nu clickuri la misto), *nix (tot servere, evident), cisco, oracle si sa faci si suport tehnic, treburi de-astea hardcore. Deja cam strambam din nas, asa, da’ am zis, e, hai, poate vor doar sa se asigure ca n-o s-o frec la quake nonstop.
Bun, vine o pizda de la HR, Magda someshit, impreuna cu ceva director tehnic si inca o parasuta din conducere si incep sa-mi spuna ca, da, uite , asa si asa, se poate intampla pe-aici sa se munceasca si peste program uneori sau in weekend. Venind din GTS, nu ma speria conceptul (acolo era la ordinea zilei, neplatit and shit), asa c-am zis, da, np, daca se intampla OCAZIONAL, nu-i nici o problema. Da, da’ stii, nu-i chiar ocazional, se intampla cam tot timpul. Bun, am zis, daca-i asa, sa fie, no problem, muncim, da’ sa fie platite orele suplimentare. La faza asta, o vad pe pizda de la HR cum se ridica si spune “eu nu cred ca sunteti un om Ipsos si ne pierdem vremea” (chestia asta ti-o poate confirma si unul din bloggerii tai preferati, ala care-o futea la vremea aia).
Avea dreptate, nu eram un om Ipsos. Vad c-a fost alta, sa-i fie coma usoara.
A, da, ofereau fix acelasi salariu ca-n GTS, doar ca erau 400 legal si restul la negru. Daca intreaba cineva “bine, dar ce plm puteai sa faci tu in weekend acolo”, uite raspunsul: sa fiu la dispozitia proastelor care urmau sa intre in coma, in cazul in care se impiedicau de firul de la mouse si intrau in panica."
<>

Pentru cei interesati am atasat si anuntul de angajari al companiei pe myjob.ro




Update: Am mai atasat un link cu multiplele plangeri pe care le are la activ firma Ipsos Interactive:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bobbi - Shoarecele de blog