Unele texte sunt pamflete şi trebuiesc tratate ca atare. Orice asemănare cu oameni sau animale reale se pedepseşte conform legii...

luni, 15 februarie 2010

Valentines băi

Urasc Valentines day si fac asta sincer si din toata inima. Si asta nu pentru ca sunt singur, asocial, psihopat sau cine stie cum ma poate cataloga orice limbric care citeste randurile astea si zice: "Saracu' ce trist e!"

Zic ca urasc Valentines day dintr-un simplu motiv... Voi ati iesit afara in ziua asta blestemata?!?...
E plin de oameni care au niste fete de nocturni (sunt un fel de extraterestii sobolani, in serialul SF pe care il urmaresc), plin de inimioare rosii, si mai nou verzi (am vazut la AFI Palace in fata). Bun nu am nimic cu cuplurile care au iesit, desi consider ca ar fi normal, in cazul nostru al barbatilor sa iti scoti prietena/nevasta etc la plimbare mai mereu nu numai in ziua de Valentines, de Craciun si de Pasti. Eu am ceva cu hoardele de pularai care s-au napustit ieri asupra mallurilor, parcurilor, metrourilor si tramvaielor atrasi ca niste lupi de mirosul de femeie singura. Aceasta din urma, la fel de trista si ea, dar nu si la fel de penibila, si-a luat cea mai buna dintre prietenele necuplate la un "hai fata sa dam o raita prin magazine!"
Am iesit si eu ieri, sa vad un film, dar mi-am blestemat zilele: intocmai ca in zilele de sarbatoare, toti asocialii au iesit din case... Asa ca vedeai, mai aici o pitipoanca, mai acolo un tocilar, si peste tot omniporezentii cocalari. Coada la cinematograf era respectabila, iar in dreptul la popcorn oamenii de la coada aratau ca niste klingonieni care abia aflasera ca le arsese casa.
Colac peste pupaza, la inceputul filmului (Valentines Day - proasta inspiratie din partea mea) unul, sa ii zicem Gigel, a cerut-o pe una Gigica in casatorie, nah!! frumos mod sa te nenorocesti pe viata.
Filmul a fost ok, dar la intoarcere a trebuit sa ma lupt din nou cu multimile de oameni iesiti la un valentines mic pana la iesirea din mall, unde odata vazandu-ma afara, mi-am jurat in barba sa nu mai ies din casa pe 14 februarie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bobbi - Shoarecele de blog