Unele texte sunt pamflete şi trebuiesc tratate ca atare. Orice asemănare cu oameni sau animale reale se pedepseşte conform legii...

vineri, 11 decembrie 2009

Rebranding la Flacăra


Când multe reviste se zbat cu criza, altele fac rebranding şi încă unul de calitate. Revista Flacăra, editată de grupul “Publicaţiile Flacăra”, apare, începând cu numărul din decembrie, într-un format grafic şi editorial de excepţie. Aflată sub semnul unicităţii şi exclusivităţii, noua revistă vine cu o promisiune pe măsura publicului ei: jurnalism de bună calitate, lipsa parti pris-urilor, un concept editorial modern şi structurat, informaţie în exclusivitate, opinie avizată din partea oamenilor care contează în viaţa socială şi culturală, o formulă grafică originală, scriitură de bună calitate, fotografii senzaţionale şi o colecţie de carte unică pe piaţa românească (fiecare număr al revistei fiind în continuare însoţit de o carte din seria Crime Scene, oferită gratuit). Un produs de presă, un produs cultural complet, pentru omul primului deceniu din mileniul trei.
Contentul este structurat în şase secţiuni esenţiale: Zoom, People, Cultură & Mass Media, Politică, Business şi Lifestyle.
În prima ediţie a noului format, echipa redacţională aduce, sub genericul “După 20 de ani, de la Dumas la Brucan”, dosarul revoluţiei din ’89, pe victimele şi asasinii ei, într-o reconstituire (cu Gelu Voican Voiculescu), marcată de blestemul lui Brucan şi, nu neapărat ultimul pe listă, pe Ion Iliescu, vorbind în exclusivitate pentru Flacăra, despre acele evenimente controversate. Mai puteţi citi în Flacăra 12 (la chioşcurile de ziare, din data de 7 decembrie):

Regi şi preşedinţi - o istorie a regilor şi preşedinţilor României, de la Carol I până la cel care va fi ales în 6 decembrie
“Dacă Pătrăşcanu ne era ucis, eu şi Eliade ne întorceam în România” -un interviu senzaţional, din 1989, cu Emil Cioran
Heist. Amorul artei - furturi celebre de artă
Apocalipsa 2012 – între legendă şi ştiinţă
“Imi permit să nu fac rabat de la calitate” - un interviu cu Andreea Marin-Bănică


Cu o tradiţie de aproape 100 de ani, revista Flacăra duce mai departe, cu onoare, valorile jurnalismului veritabil: obiectivitate, exclusivitate, actualitate. Ca singurul lunar premium din presa din România care îmbină reportajul, interviul şi comentariul, semnate de către cei mai fini observatori ai societăţii, gazetari şi scriitori, revista Flacăra se adresează cititorului care respectă şi preţuieşte valorile autentice şi lucrurile care contează cu adevărat, fie că e vorba despre societate, cultură, politică, sănătate sau business. Grupul “Publicaţiile Flacăra” are în portofoliu, pe lângă revista Flacăra, peste 20 de titluri: lunare (Rebus, Rebus de Buzunar, Rebus Bis, Sudoku, Rebusache, Integrame & Sudoku, Rebus & Sudoku), anuale, bianuale si trimestriale, majoritatea din categoria de divertisment, care asigură editurii poziţia de lider pe piaţa publicaţiilor de profil.
Împreună, publicaţiile Flacăra sunt citite lunar de peste 1,5 milioane de cititori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bobbi - Shoarecele de blog